Nokia 105 Ucuz Cep Telefonu Fiyatı

Nokia 105 Ucuz Cep Telefonu Fiyatı

ucuz cep telefonu modeli ile piyasaya adını yeniden duyurdu. Akıllı cep telefonlarının yanı sıra eski tip modellerde piyasaya sunan Nokia’nın bu modelinin satış fiyatı sadece 15€ (Avro) gibi düşük bir ücretle kullanıcıya sunuluyor. Siyah ve Mavi renk seçenekleri ile kullanıcıların karşısına çıkan Nokia cep telefonunun teknik özelliklerinde ise 2G Network GSM 900/1800 Ağ desteği, Mini SIM kart bulunuyor. cihazın boyutları ise 107 x 44.8 x 14.3 mm, 63 cc (4.21 x 1.76 x 0.56 in) ağırlıği ise 70 g (2.47 oz) kadar. Cihazda birde el feneri var.

Barselona’da Tanıtıldı

Nokia-105-ucuz-telefon

Nokia 105 cep telefonu 1.45 inç boyutunda TFT 65K Renk destekli ekran bulunuyor. Polyphonic ses uyarısına sahip olan cihazda Hoparlör, 3.5mm jack girişi de bulunuyor. İsterseniz cihazı USB bağlantı girişinden şarj edebilirsiniz. Cihazın kamerası bulunmuyor. Li-Ion 800 mAh batarya (BL-5CB) ile çalışan Nokia 105 cep telefonu kullanıcılara 840 saat kadar bekleme süresi 12 saat 30 dakika kadarda konuşma süresi vaat ediyor.

Nokia bir cep telefonundan konuşma ve mesajlaşma haricinde bir şey beklemeyen kullanıcılar için ürettiği cep telefonu 15€ (Avro) gibi çılgın bir fiyat ile piyasaya sunacak. Nokia 105 cep telefonu bir çok pazarda oldukça  iddialı bir model olacağa benziyor.

Facebook'ta Paylaş Whatsapp'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş Whatsapp'ta Paylaş
Yorumlar

Yorumunuzu Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.


Son Yorumlar

  • admin:Hesabınıza giriş yaparsanız açılır. Ne kadar süre ...
  • Özkan Karacan:Facebook hesabımı sınav zamanı bi süre kullanmadı...
  • tekcan:FACEBOOK HESABIM DURDUK YERDE KAPATILDI YANİ DEVRE...
  • Nilüfer:bende de bugün öyle oldu çözüm bulabildin mi...
  • Ahmet:Abi benim gosmart gs bt 02 model kulaklığı var ilk...
  • ali can:büyüksün babba sayende aldım geri kanalı...
  • efe:Benim hi5'im var,ama açılmıyor.Bana yardıcı olabil...
  • cabbar:fesbumu ac hemen cabık...
  • Çetin Yitmener:İlgili ilgisiz o kadar açıklama var ki? Hiçbirisi ...