5:44 am - 19 Eylül 2014, Cuma

Nokia X3 02 Fiyatı Ve Teknik Özellikleri

Nokia X3 02 Fiyatı Ve Teknik Özellikleri

piyasaya sunmaya başladı x3 modelinin bir üst versiyonu olan x3 02 şık tasarımı cıvıl cıvıl renk seçenekleri Petrol mavisi, Beyaz gümüş, Pembe, Koyu metal ve Lila gibi bir çok görünüme sahip olan x3 02 orta düzey kullanıcıların ilgisini çekecek gibi FM radyosu ve MP3 gibi popüler ses formatlarını destekleyen x3 02 ile müzik keyfi yaşayabilir uzun batarya ömrü ile günlerce kullanabilme olanağı sunuyor. 2.4 inç boyutunda Dokunmatik ekranlı x3 02 ile internette sörf yapabilirsiniz. 16 GB’a kadar microSD kart desteği, GPRS/EDGE, 3G HSDPA – HSUPA, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth v2.1 + A2DP, 5 MP kamera, FM Radyo, Windows Live Messenger – Yahoo Messenger – Google Talk – Facebook – Twitter uygulamalarını desteklemektedir.

Teknik Özellikleri

Boyut: 2,4 inç dokunmatik ekran

Çözünürlük: 240 x 320 piksel (QVGA TFT) 262.000 renge kadar

Renkler: Petrol mavisi, Beyaz gümüş, Pembe, Koyu metal, Lila

BL-4S 860 mAh Li-Ion batarya

Konuşma süresi: 300 dakikaya kadar

Bekleme süresi: 430 saate kadar

Müzik çalma süresi: 25 saate kadar

Video oynatma süresi: 6,8 saate kadar

Gelişmiş Veri Hızı ile Bluetooth 2.1 sürümü

Stereo Bluetooth Kulaklık desteği

Yüksek Hızlı USB 2.0 (mikro USB konektör)

3,5 mm AV konektör

5 megapiksel kamera (2592 x 1944 piksel)

4x’e kadar zoom (dijital)

Gerçek web sayfalarını tam web tarama

Video yayını yapma desteği

Adobe FlashLite 3.0 desteği

Java MIDP 2.1 desteği

Facebook, MySpace, YouTube ve diğer çevrimiçi sosyal ağlara erişim

Beyaz dengesi ve renkli ton efekti ayarları

Durağan görüntü formatları: JPEG ve RAW10

50 MB dahili hafıza, microSD kart 16 GB’a kadar genişletilebilir ilave hafıza

20 kare/saniyeye kadar QVGA video çekimi

Video klip uzunluğu: Kullanılabilir hafızaya bağlıdır

Beyaz denge ve renk tonu efekti ayarları

MPEG-4, 3GPP: H.263 ve H.264 kodekleri

MPEG-4, H.263, H.264, 3GP

Video dosya formatı: .mp4 (varsayılan), .3gp (MMS için)

Metadata ID3 etiketli ve albüm sanatı destekli Medya Oynatıcısı

Müzik kodekleri: mp3, AAC, eAAC, eAAC+ ve WMA

DRM desteği WMDRM10, OMA DRM 2.0

Stereo FM radyo (87.5-108 MHz/76-90 MHz)

Nokia x3 02 yurt dışı satış fiyatı 125€ olarak belirlenmiş

"Nokia X3 02 Fiyatı Ve Teknik Özellikleri" Başlıklı Konu İçin 128 Yorum Yapıldı.

  1. serhan diyor ki:

    memnunum oyun indirme sitesi var 5 mega pixsel kamer wi fi var çok dayanıklı şu anda piyasa deri 350 tl sosyel ağlarda var da e istiyorsun 3g var alın bence

  2. BEN diyor ki:

    bende nokia x3 02 varmenü tüşüna basıyorum ama menüye girmiyor neden olabilir?

    • admin diyor ki:

      tuş arızalı değilse zaman zman bu tür sıkıntılar oluşur. Yazılımı güncelleyiniz.
      Menü -> Ayarlar -> Telefon -> Telefon güncellemeleri
      Eğer bu şekilde halledemediyseniz Nokia Suite programını kullanarak güncelleme yapmayı deneyin

  3. furkan diyor ki:

    BENDE NOKİA X3 -02 VAR MENÜ TUŞUNA BASIYORUM AMA MENÜ AÇILMIYOR NEDEN OLABİLİR

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFEN YARDIM!!!!!!!!!!

  4. oadam diyor ki:

    SAKIN ALMAYIN İĞRENÇ . GİDİN BU PARAYA GALAXY MİNİ FELAN ALIN YADA AZ DAHA KOYUN FİYATA PAŞA PAŞA BAŞKA BİR ANDROİDLİ TELEFON ALIN . SAKIN AMA SAKIN ALMAYIN YEMİN EDERİM İĞRENİYORUM BU TELEFEONDAN 2 YIL ÖNCE ALDIM PİŞMANIM HER AÇIDAN BERBAT. HATTA KOMİK BEE KOMİK !!!! CİDDİYİM 3310 KULLANMAKTAN ÇOK AZ FARKI VAR :D

  5. Süleyman diyor ki:

    Çok güzel telefon nokia x3.2 hemen alın

  6. eda SOYLU diyor ki:

    ARKADAŞLAR BEN ALDIM 2. EL AMA HİÇ PROBLEMİ YOK ÇOK TA SEvdim sesi çok iyi aramasıda wlan falan her şeyi çok iyi bencede alanlar çin malı almışlardır orjinal almamışlardır ayrıca 4 gb hafıaa kartıyla birlikte 200 liraya aldım

    • Hatice diyor ki:

      Ya ne sacmaliyosun ben kulakliyla-2 megabayt hafiza karti 5 mgbigsel kamerasi’na 450 tl verdim ama telefonumdan cok memnunum cok kullanisli bir telefon

  7. fatih diyor ki:

    Arkadaşlar gerçekten Nokia x3 02 nin dokunmatik sorunu var menü den birşey seçmek istediğimde bir alttakini yada onun altndaki seçeneği seçiyor.Ayarlardan Dokunmatik ayarınıda yaptım olmadı
    Bence en güzel telefonlar düz telefonlar yani eskiye dönüş

  8. duygu diyor ki:

    arkadaşlar bende 1 senedir x3-02 kullanıyorum. hiç memnun değilim. kısa süre önce dokunmatiğinin bozulması sebebiyle servise gidip geldi. ama dün gece yine bozuldu. rehberime ulaşamıyorum. servise gönderdiğim zaman numaralarım gidecek. en kısa zamanda bu telefondan kurtulmayı düşünüyorum… sakın bir hataya düşüp de bu modeli almayın

  9. nokia x3~02 diyor ki:

    Arkadaslar ben nokia xd~02ni 2 yildir aldim.Hic bir sorunu yok.dokomatikliyi de iyi.hizli internet…yani hic bir sorun yok.kac kere elimden yere dusurmeme ragmen calisiyor.her kese tavsiye ederim.

  10. başak diyor ki:

    Bu telefonu alalı 2 ay oldu,PİŞMANIM.Biriyle konuşurken karşıdakinin sesini tam alamıyorsun,ses boğuk geliyor,başka bir telefonla konuştuktan sonra bunu daha net anlıyorum.Kulaklıkla hiç konuşamadım karşıdakinin sesi hiç gelmiyor.Zaten müzik de dinleyemiyorsun vokal söylemeye başladığında ses geriden geliyor ya da hiç gelmiyor.Garantiye göndereceğim sinirim bozulmasın diye göndermek istemiyorum,beni çok uğraştıracaklar,gönderdiğim gibi gelecek,bir şey de yok diyecekler.İşlerine geldikleri gibi davranmış olacaklar.Ben de telefonun hak etmediği parayı vererek,sinirle susacağım.

  11. kadir diyor ki:

    ben x3-02 aldım 6 aydır aldım 3aydır serviste 3 defadır servise gönderiyorum hiç memnun değilim bütün bilgilerim gidiyor onun için 3defadır bilgileri toplamaya çalışıyorum kimseye tavsiye etmem

  12. leventadana diyor ki:

    arkadaşlar elektronık eşyalrda sorun olmamasıda anormal bır durumdur önemli olan kullanıcının nasıl kullandıgı bence ben 6230 i almıstım zamanında 6 yıl tertemız bakım dıkkatlı kullandım hıc sorun yasamadım arkadaşım aldı dan dun kullandı 1 senede bıtırdı telefonu ben telefonumu telefonucya takas ıcın gösterdgımde adam ınanmadı bu kadar temzı nasıl kullandın dedı önemlı olan yanı bırazda kullanıcının telefonu nasıl kullandıgı ama bende bır kac telefoncuda x3-02 hakkında ıyı seyler duymadım bana göre nokıa nın son yıllardakı en ıyı telefonu 6303 i bu arada elınde garantılı olanlar varsa alabılrım satın

  13. hakan diyor ki:

    ya bnde alcam ya benimkide bozulursa

  14. Cezmi diyor ki:

    X3-02 DEN ÇOK MEMNUnum.Kötü yorum yapan arkadaşlara yalancı demek istemiyorum her telefonda olabilecek sorunlar onlar ama ben kullanyorum hiç bir sorun yok İnternet çok hızlı dokunmatıgı cok hızlı tavsıye ederim ;)

  15. Leocan diyor ki:

    DOKUNMAK VEYA DOKUNAMAMAK ASIL MESLE BU …(YEĞEN)

    Arkadaşlar merhaba…..
    Telefonu Kasım ayında aldım 21/11/2010′da 6 defa servise gönderdim bugün bir daha göndereceğim.(Ana problem DOKUNAMAMAK…..(!) Çalışmıyor sürekli bozuluyor.

    Mesajı almak isteyen alsın…..

    Not:İletildi mesajı istemiyorum……,

    Eylül Telefonun MP4 çalması için bilgisayarda onu dönüştürmen lazım…Yoksa çalışmıyor….Gerçi çalıştığı zamanda görüntü kalitesi düşük.
    Nokia servisi bana İstanbul’a 3 kez servise giderse telefon değiştirme veya para iadesi hakkımın olduğunu söylediler.Bu sefer 3.kez İstanbul’a gidiyor inşallaaaaaaaaaahhhhhh yeterrrrr derim……
    Allah’tan acil bir durum olmadı da beni yüzüstü bırakmadı bu telefon …Acil bir durum olsa tel çalışmıyacaktı…

  16. merve diyor ki:

    ben nokia x3-02 aldım hiç memnun değilim ne usß verdiler nede hafıza kartı verdiler ayrıca sürekli tam mesaj yazarken telefon kapanıyor donuyor. Size tavsiyem sakın bu telefonu almayın …

  17. ömer taşkan diyor ki:

    arkadaşlar ben telefonu aldım ne hafıza kartı ne usb kablosu vermediler + telefona hafıza kartı aldım taktım 1 saat müzik dinledim hafıza kartı yeri bozuldu hiç bir hafıza kartını okumuyo ewet mp4 vidyo açmıyo grantiye yollıcam

  18. anti x3-02 diyor ki:

    arkadaşlar ben martta aldım en az 3-4 defa servise gönderdim bi sürü problemi var ve bugün de telefonun dokunmatiği bozuldu varın siz hesap edin artık… sırf bu yüzden bir daha nokia nın hiç bir ürününe para vermeyeceğim o kadar da net konuşuyorum.

  19. simge diyor ki:

    almayın şu an harıl harıl acaba dokunmatıgı bozuldu nasıl tamır edebılırım dıye sıtelere bakınıp duruyorum anormal bır telefon mesalardakı ısımler bıle değişyor kendı kendıne kapanıyor dokunmatıgı bozuk daha alalı 2 ay olmadı 2 sene de ödeyecegım yazık oldu

  20. yasar belasan diyor ki:

    bende x3-02 var temiz satiyorum fiati 350-400 arasi ilgilnen varsa verebilirim.

  21. Anonim diyor ki:

    arkadaşlar benim size tavsiyem samsung tlf almayın hele dokokunmatik olanı hızlı olmasına aldanmayın çok erken bozuluyor ben çift hatlı aldım bide sıksık donuyor

  22. gül diyor ki:

    kayseride bulamadım bende istiyorum bu telefondan nerden bulabilirim piyasada hala varmı bana bi adres verirseniz sevinirim yada telefon numarası bulamazsam samsun s8300 var gittigidiyorda 219tl 8mp camera dokunmatik kızaklı bakın harika bişi

  23. colletrall 39 diyor ki:

    cogu telefondan anlamıyopr boş yorum yapıyorr kesin oo kötu diynler çin malı almısLARDIR: )

  24. Cem KAYA diyor ki:

    Arkadaşlar Öncelikle Güzel Şık, Kullanışlı Bir Telefon Tavsiye Ederim Tabii, Ancak C3-01 Vardı bundan Önce Bende Ve Ben Onu Tavsiye Ediyorum, C3-01 Yanında Bu Bir Hiç Çelik Kasa 3-G + Görüntülü Konuşma Falan Vardı. Herkese Şimdiden Hayırlı Olsun Aldıysanız Satmayın Almadıysanız Almayın :D Çünkü Hani Ne Okadar Kötü Nede C3-01 Kadar İyi Bol Şans.

Konu İle İlgili Görüşlerinizi Buradan Paylaşabilirsiniz.

facebook twitter youtube google+ feedburner feedburner