Klavye Tuşları PNG Formatında Harfler ve Sayılar

Klavye Tuşları PNG Formatında Harfler ve Sayılar

Klavye üzerinde yer alan harfler, sayılar, CTRL, ALT, Shift, Enter, Yön Tuşları, Delete, Caps Lock, Boşluk (Space), Artı, Eksi, Çarpma, Bölme tuşları, Page Down, Page Up, Alt GR, @, Tab gibi tuşlar tasarımcıların, Webmasterların ve içerik geliştiricilerin bir şey anlatırken, tarif ederken özellikle kısayolları anlatırken bu küçük görseller oldukça işe yaramaktadır. Bu tuşlar sayesinde anlatım kolaylaşır. PNG olmasının güzel yanı da resmin klavye tuşunun haricindeki alanın yani arka planın şeffaf olmasıdır. Bu tuşlar özellikle bilgisayar kullanıcılarının oldukça işine yaracaktır. Videolarda anlatım yaparken sesli konuşmanın yanı sıra bu tuşları ekrana yansıtarak da anlatımı kolaylaştırabilirsiniz.

PNG

Facebook'ta Paylaş
Whatsapp'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Whatsapp'ta Paylaş
Yorumlar

Yorumunuzu Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.


Son Yorumlar

  • Alpay:Ard arda 7542 şifresini deneyin oluyo...
  • metehan:f9 tuşu windows ta ne işe yarıyor...
  • Melisa:Whatsappa girebiliyor mu ?...
  • Ada:Acaba olabilirm I bende eçok kötüyüm hastalık dedi...
  • Kadir:Hocam vardır bir çözümü derken sizi buldum, çok te...
  • erhan:makale için faydalandım.teşekkürler......
  • ybk:güzel açıklanmış...
  • Seckin taş:İki feisburk hesabım var öncekine nasıl dönüş yapa...
  • inci alp:çok teşekkürler, o kadar kolay hallettim ki ben bi...

Sponsorlarımız

Minecraft Apk indir