2:03 pm - 1 Eylül 2015, Salı

Kapatılan – Silinen Facebook Hesabını Geri Açma

Kapatılan – Silinen Facebook Hesabını Geri Açma

Facebook hesabınızı kalıcı olarak sildiniz veya bir şekilde hesabınızı açamıyorsunuz o zaman bu yazı tam size göre bu yazıda daha önce sildiğiniz Facebook hesabınızı geri alabilirsiniz. Facebook hesabını nasıl geri alabilirsiniz, isteyerek ya da istemeyerek kural ihlali yaptıysanız ve bu nedenle Facebook hesabınıza giremiyorsanız çözüm olarak yapmanız gereken Facebook yetkililerine E-MAIL atmalısınız.

Facebook yetkilileri hesabınızı kapatmadan önce size bir uyarı e-mail atıyorlar fakat mail İngilizce olduğundan birçok kişi bunu fark edemiyor. Facebook hesabımıza girmeye çalıştığınız zaman şu yazı ile karşılaşırsınız: “Your account has been disabled by an administrator. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here.” Yani, hesabımızın admin tarafından kullanılamaz hale getirildiğini eğer bir sorunumuz varsa yardım sayfasına bakabileceğimizi söylüyorlar…

Neyse ki biz bu uyarıya aldırmıyoruz ve spam mesaj atmaya devam ediyoruz ve dolayısı ile facebook hesabımız bloke ediliyor…

Kapatılan facebook hesabınızın tekrar aktif hale getirilmesi için “disabled@facebook.com – appeals@facebook.com – info@facebook.com” adreslerinden birine e-mail atmanız gerekmektedir…

Aşağıdaki mail şekilde gönderirseniz hesabınızın açılma ihtimali kuvvetlenir.

Genelde aynı mesajı kopyala yapıştır yaptığınız için facebook hesabınız bloke edilir.

Göndereceğiniz mail aşağıdadır:

Hello Madam / Sir,
I made a big mistake. i wanted to my friends say something about me and i forgot to change the message. so you deleted my account.
i am very very sorry because of it. Can you active my account again please?
That is the warning “Your account has been disabled by an administrator. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here.”
What can i do to be activated my account again?

Facebook’tan gelecek olan maile karşılık olarak aşağıdaki mesajı gönderiniz.

Hi admin. you are right. i hadn’t known the some rules so that im a new member.i have just joined to imaginary-world of internet,So i hadnt known the somethings.i apologize with you and i am sorry.Can you open my account for once?i will be grateful,i dont make a mistake again.Thank you!!!

"Kapatılan – Silinen Facebook Hesabını Geri Açma" Başlıklı Konu İçin 182 Yorum Yapıldı.

  1. Simge diyor ki:

    Ben bir arkadaşımı kandırmak için fake hesap açtım ve kapandı açabilirmiyim hesabi geri yoksa açamazmiyim? Daha bugün kapandi gerçekten çok önemliydi o hesap bana lütfen yardimci olun :(

  2. ayça diyor ki:

    Facebook um durduk yere kapatildi kimlik dogrulaması istendi ancak kabul edilmedi hesap silinmistir dedi bu hesabi geri almam mümkünmü lütfen yardim edin
    Kisa surede cevaplarinizi beklemekteyim..

  3. Abdurrezak diyor ki:

    Benim eski facebook ele geçmiş adım da siyasi yayınlanır psylasiliyor

  4. ayşe diyor ki:

    merhaba. KİMLİK ADI İLE FACE ADI ÖRTÜŞMEYENLER OKUSUN !!! benimde aynı şekilde hiçbir uyarı almadan facebook hesabım kapandı. kimlik adım farklı. insanlar ise küçüklüğümden beri göbek adımı kullanıyorlar. bende faceye hem göbek adımı hemde kimlik adım ve soyadımı yazmıştım. uzun süredir kullandığım bir hesaptı. Kapandı ve kimliğimi doğrulamam gerekti. fakat facedeki ve kimlikteki ayrıydı. dosya seçilen kısma kimliğimin fotosunu attım. burada yazdığım gibi detaylıca neden o isimle hesap açtığımı belirttim. red geldi. şikayetinizi gönderdiğiniz sayfanın altında ilave bilgiler gönder diye bir kısım var. oraya tıpkı facedeki gibi adımın yazılı olduğu kartvizitimi ekledim bunuda yolladıktan sonra tekrar ek bilgi gönder kısmına bundan 6 7 ay önce türkiyede çok tanınmış bir kişinin resmi sitesnde çıkan benimde adımın(facedeki gibi)yazılı olduğu sitenin hem linkini hemde o sitedeki haberimiz resmini(benimde yakın plan resmim vardı bu resim ve bilgiyi facemde paylaşmıştım) gönderdim. mail geldi ilgilebceklerine dair. bu işlemleri yapmadan önce gelen mailde sadece kimliğimdeki isimle face adımın örtüşmediği için geçerli kimlik yollayın diyordu yani açmiyordu. neyse tüm bunları yolladım ve aradan 6 saat kadar bi zaman geçtiğinde facem tekrar açıldı. açılalı 4 5 gün oluyor henüz bir sorun yok. Umarım bu durumda olanlara bir yardımım olmuştur.

  5. Mehmetpr diyor ki:

    HIC BIRSEY YAPMADAN FACEM 1 YILONCE KAPANDI EN SONUNDA UGRASLARIMIN SONUCUNDA FACEM COK SAÇMA FARKLI BIR ISIM VE KULLANICI ADI ILE AÇILMIŞ VE EMAILIMDE BU HESABA SEnkRONIZE edilmiş VE BUTUN BILGILWEIM HEPSI SILINMIŞ ÇOK SAÇMA İŞ ARTIK FACEMIN TAMAMEN YOK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM DOGRUMUDUR!?? :((

  6. Bşr diyor ki:

    Merhaba
    Ben facebook hesap silme linkini kullanarak hesabımı 15 gün içerisinde sildirmiştim. Tekrar hesabımı aktif hale getirmek istesem, göstermiş olduğunuz yöntem bunun içinde geçerli olur mu peki?

  7. Fatmanur diyor ki:

    Merhaba, ben facebook adresimi telefon numaram açmıştım fakat daha sonra aynı numarayı başka bir facebook adresine de ekledim bu yüzden ilk açtığım facebook adresime giriş yapamıyorum bu durumda napmam lazım bilgilendirir misiniz?

    • admin diyor ki:

      Telefon numarasını doğru girdiğinize eminmisiniz? Çünkü sistem aynı anda iki hesabı kabul etmez. Bir telefon bir adres için kullanılmaktadır.

  8. Mustafa diyor ki:

    Arkadaslar biri bana mesaj atmis ama ismi yok,profiline girilmiyo,isim olarak rakamlae ver sonrasin facebok.com yaziyo,kime ait oldumgunu nasl bulabilirim,cok acilllll

  9. rumeysa diyor ki:

    Facebook donuk değil silindi ve silmeden önce sanırım e postayı iptal etmiş geri alabiliyo muyum hesabı :((

  10. şevval diyor ki:

    Ben facemi kapattım ama daha 14 gün dolmadı girersem iptal olurmu

  11. Aysun diyor ki:

    Slm 4 gün önce facemi açarken kimlik doğrulama diye bişey çıktı ad soyad iste adımı yazdım soyadımı ise ünvanım olan kuaför yazdık çünkü aysun kuaför olarak kullanıyordum zaten. Dosya diye bişi çıktı baktım resimlerim bende birtane saç modeli resmine tıkladım ve onayladım yapmaz olaydım 4 gündür bilgileriniz imceleniyor diyor ve giremiyorum mesleki açıdan kullanıyordum 1.300 kuaför ekliydi çok üzülüyorum me olacak şimdi

  12. muhammet canpolat diyor ki:

    Merhaba benim bugun facem kapandı durduk yeree. Vee ondaaa bürsürü fotm varr. Kapanilan facm. Su muhammet radruguez epost. Canpolat_001@outlook.comm lutfen ilgilenirmsnzzz.

  13. tayfun gökdağ diyor ki:

    uzun zaman önce facemi dondurmuştum ve şimdi şifremi hatırlamıyorum yardımcı olurmusunuz

  14. emre diyor ki:

    Admin yardım edermisin benim facem kapatıldı ben telefon numaramla giriş yapıyordum e posta kullanmıyordum itiraz etmek isdiyom ama e posta isdiyor benden napabilirim yardım edermisin ?

  15. emre diyor ki:

    ben facemi numaramla açmiştim facem kapatıldı şimdi itiraz etmek için e postanı gir diyor ama ben numaramla açmıştım napabilirim açil cevap ?

  16. cansu diyor ki:

    Benim hesabim kapatldi geri nasl acabilirim

  17. merve diyor ki:

    Admin ben bilgilerimi gonderdim kac kere basvurun degerlendiriliyo diyo ama kac aydr ayni sey

    ve email attim desteklemedimiz kanaldan ulastn diyo bu nedemk

    • admin diyor ki:

      Eski şifreniz ile girmeyi deneyin ve facebook size üzgünüz eski şifre der ver diğer bir seçenek vardır hesabı kitle gibi onunla hesabını kitle sonra arkadaşlarını tanıyarak almayı dene. 3 arkadaşına bir kod gönderiyor bu kodları girerek alabilirsiniz.

  18. Ata Kaptan diyor ki:

    Merhaba,

    Eğer hesap tekrar açılırsa fotoğraflar ve arkadaş listesi siliniyor mu, yoksa kaldığımız yerden devam mı? Teşekkürler.

  19. berfin cınar diyor ki:

    facem kapandı açabilirmisiniz

  20. Gürkan diyor ki:

    yardım edin nolur hesabın kapatıldı diyor :(

  21. hasan eray diyor ki:

    yanlışlıkla facebook hesabımı kapattım açamıyorum nasıl açabilirim lütfen

  22. behice diyor ki:

    Arkadaşlar ben facemi ve eposta adresimi sildim nasıl geri alabilirim

  23. Olcay eyvel diyor ki:

    Kendi hesabımı yanlış lık la şikayet etim hesabı mı nasıl geri ala bilirim saygılarımla

  24. GÜLDANE diyor ki:

    LÜTFEN BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ BEN FECABOOK UMU GERİ İSTİYORUM OLAY ŞÖYLE ŞİFREMİ UNUTMUŞTUM OTAMATİK OLARAK LEPTOPUMDA KAYITLIYDI RAHATLIKLA GİRİYORDUM AMA BAŞKA YERDE GİREMİYORDUM TANIDIĞIM BİRİSİNE RİCA ETTİM YAPARMI DİYE ODA HESABIMI TAMAMIYLE YOK ETMİŞ HESABIM HOTMAİL ŞİFREMİDE BİLMİYORUM 1 2 KERE GİREYİM DEMİŞTİM AÇILMAMIŞTI BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ yukarıdaki hesap silinmiş

  25. hicran diyor ki:

    lütfen yardımcı olun zümre kur kızım için kendi cep numaramla facbook adresi açmak istiyorum ama numaramı kullanamyorum

  26. hicran diyor ki:

    kapatdpm facbook adresindeki cep numaramla yeni bir feys açmak istiyorum ama numaramla kullanamyorum lütfen yardımcı olun teşekürederim

  27. dmla diyor ki:

    Desiginizi yaptim fakat bize yanlis yerden ulastiniz dio baska birsey demiyo

  28. SILA diyor ki:

    ARKADASLAR GENELİKLE COK FAZLA MESAJ ATMAK UYGUNSUZ DİL KULLANDIGINIZDA SİZİ ŞİKAYET EDİNCE BİRİSİ FACEBOOK TARAFINDAN DOĞRULANIYOR VE HESABINIZIN GİTMESİNE NEDEN OLUYOR KAPANMADAN ONCE SİZE BİLDİRİM GELİYOR ÖRNEK OLARAK KENDİ HESABIM 26 NİSAN 2015 DE HESABINIZ SİLİNECEK DİYE BİR YAZI GELİYOR ORDAKİ SECENEKLERDE SİLMEYİ İPTAL ET YAZIYOR ORAYA TIKLASANIZ BİLE SİLİNECEKTİR YUKARIDAKİ BİLGİ İLE BİRLİKTE GERİ ALABİLİRSİNİZ

  29. sevda diyor ki:

    Admin benim facebook hesabımı açsana nolur

  30. NECMETTİNCETİN diyor ki:

    Facebook hesabına bilmediğim bir nedenden dolayı ulasamiyorum ve yeni hesap acamiyorum

  31. Yusuf diyor ki:

    Admin Senin yazdigin mesaji kopyalarsak ve mail atarsak facebook ekibine nolur orayi tam anlamadim lutfen yardim edin facem kapandi

    • admin diyor ki:

      Evet aynen uygulayın, Facebook çalışanları mesaja çok kısa bir sürede dönüş yaptıkları gibi çok daha uzun sürede alabilir. Bu nedenle birazcık sabırlı olmanız gerekiyor.

  32. sevdanur diyor ki:

    ben facebookta gezrkn tekrar giriş yap geldi ve giriş yapmaya çalıştığımda ise hesap kapatıldı dedi ondan öncesinde hiçbir uyarı almamıştım.. geri alabilirmiyim ??

  33. Volkan diyor ki:

    Arkadaşlar aynı durum 1 gün öce benimde başıma geldi..Sebepsiz nedensiz hiç bir gerekçe gösterilmeden hesabımı kapattılar..O kadar resimlerim paylaşımlarım uygulamalara yatırdığım ücretler hepsi gitti..Defalarca yazdım bilmiyorum acaba sonuç olurmu..Hayır kişi sayımda 30 u geçmez hepside arkadaşım tanıyan insanlar..Yazık oldu o kadar paylaşıma resimlere vede verdiğim ücrete…KINIYORUM !!

  34. hidayet ö. diyor ki:

    açin feyisimi

  35. tayfur diyor ki:

    Arkadaslar benimde bir bir sorunum var bende facebook kapatim sonra tekrar acamadim ayni email adresinden tekrar yenisini actim her sey ayni isim email sifre bile ama gecenlerde benim arkadasima sabah saat 7 de msj gitmis eski faceden bende inanmadim bana resmini atti sonra kendimi arattim facede cikti sonra kaybuldu suan bile önce eski face cikior sonra yenisi bunu nasil yaparim eski facebook nasil alirim veya eski face nasil tamamen silerim yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler

  36. orhan diyor ki:

    Hiç uyarı gelmeden aniden hesabın kapandı. Nasıl açabilirim

  37. cem akbay diyor ki:

    Facebook hesabım kitlenmis

  38. Irmak ates diyor ki:

    Facem kapatıldı geri almak istiyorum

  39. nihal uslu diyor ki:

    hasabım kapatıldı nasıl alabılırm

  40. arman zeki namlı diyor ki:

    facebook adresim kapandı ne oluesunuz facebook adresimi geri verin

  41. elif diyor ki:

    Dur duk yere hesabım kapatıldıg ya lütfen facebook açın şimdiden teşekkürler

  42. elif diyor ki:

    Ne olur facebook hesabımı açın rica ediyorum sizden

    • hamza diyor ki:

      boşa yorum yazma bura spot yer bakmıyolar bile

      • admin diyor ki:

        Sayfamız bilgi amaçlıdır. Hesabınızı biz açamayız zaten, nasıl açabileceğinizi yukarıda tarif ettik. Buradakileri uygulayın takıldığınız noktaları sorun cevaplayalım…

  43. feride yılmaz diyor ki:

    benim 4 şubatan beri facem aniden kapatıldı uyarı hiç almadım kaç defa bütün bilgilerimi yolladım açılmadı bir hatam oldıysa af ola özür dilerim rica edirorum ban mesaj yazın hatamı bileyim.lütfen rica edirom açarmısınız facemi teşekkür ederim

  44. inci diyor ki:

    Facebook hesabımı kapattılar yaaa nasıl açılacak hiçbişey yokken kapattılarrrrrr

  45. Nur diyor ki:

    ya nasıl alıcm bn bu hasabı

  46. İsminiz... diyor ki:

    ya kardesm durduk yere fcemı kapattılar . adaletmi lan bu

Konu İle İlgili Görüşlerinizi Buradan Paylaşabilirsiniz.

facebook twitter youtube google+ feedburner feedburner