Resimlerin Çözünürlüğünü Nasıl Değiştirilir

Resimlerin Çözünürlüğünü Nasıl Değiştirilir

Image Resize adlı program ile resim ve fotoğraflarınızı toplu veya tek tek istediğiniz şekilde sadece birkaç basit tıklamayla çözünürlüğünü ayarlayabilirsiniz. Programı kullanmak oldukça basit bu programın güzel bir yanı da ücretsiz oluşudur. Kurulumu yaptıktan sonra çözünürlüğünü değiştirmek istediğiniz resimin üzerine geliyorsunuz ve sağ tıklıyorsunuz. Açılan menüden “Resize Pictures” seçeneğine tıklıyorsunuz ve karşınıza yeni bir ekran gelecek burada hazır çözünürlük standartlarından herhangi bir tanesini seçebilir veya istediğiniz çözünürlüğü el ile yani manuel kendiniz belirleyebilirsiniz. Program “Replace The Originals” butonunu işaretlemezseniz orijinal resimlere dokunmadan yeni bir resim oluşturuyor. Eğer eski resmi yok etmek istiyorsanız bu seçeneği işaretleyebilirsiniz. Ancak çözünürlüğün istediğiniz gibi olmamasına karşın işaretlemenizi tavsiye etmiyoruz ve en son yapmanız gereken ise “Resize” butonuna tıklamak olmalıdır.

Image resizer programını indir

Facebook'ta Paylaş Whatsapp'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş Whatsapp'ta Paylaş
Yorumlar

Yorumunuzu Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.


Son Yorumlar

  • admin:Buradakiler anasayfa için anlatılmış eklenti kulla...
  • murat:merhabalar hocam, her yazı eklediğimde mi bu işlem...
  • admin:Bu işlemi yaparsanız belleği formatlamış olrsunuz....
  • Baran Aydın:Abi burda yazan her şeyi yaptım ve usb de olan 29K...
  • Fərid:Nolur arka plan fotoğrafini deyiwmek istiyorum...
  • SAHRA pat:Hesabim kapatıldı yardımcı olun...
  • nedim:Peki bunun tam tersini yapan bir eklenti var mı? Y...
  • İlker Ergün:Müthiş çözüm ya. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi...
  • Master:Çok saol sayenizde app store açıldı....