Android için Konuşarak SMS Yazdırma Uygulaması

Android için Konuşarak SMS Yazdırma Uygulaması

İçin geliştirilen Write SMS by Voice LITE uygulaması ile konuşarak SMS yazdırabilirsiniz. Bu uygulama kullanıcılara ücretsiz olarak sunuluyor. mobil cihazlar için geliştirilen bu ücretsiz uygulama ile konuşarak SMS yazdırabiliyorsunuz. Mesaj yazarken artık tuşları kullanmanıza gerek kalmayacak mesajı yazmak için tek yapmanız gereken şey konuşmak. Yazmak istediğiniz mesajı, göndereceğiniz kişiyi söylüyorsunuz ve gönderiyorsunuz. Bu uygulama sayesinde herhangi bir işle uğraşırken veya elleriniz müsait olmadığında rahatlıkla mesajları okuyabilecek ve cevap verebileceksiniz.

Write SMS by Voice LITE Uygulaması Android 1.6 ve üst sürümlerinde çalışmaktadır. Bu uygulamayı çalıştırabilmek için daha önce yayınladığımız Google Voice Search uygulamasını cihazınıza yüklemelisiniz.

Write SMS by Voice LITE Uygulamasını İndir

Facebook'ta Paylaş Whatsapp'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş Whatsapp'ta Paylaş
Yorumlar

Yorumunuzu Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.


Son Yorumlar

  • Aysel:Çok iyi oldu. Muhteşemsiniz. Yardımınız için teşek...
  • Sdt:Fk5868120@gmail.com arkadas acilen bu adresin kim...
  • hlam:sana mı soracağız......
  • serdar:Arkadaşlar burada nano teknolojisi hakkında bir ma...
  • admin:Buradakiler anasayfa için anlatılmış eklenti kulla...
  • murat:merhabalar hocam, her yazı eklediğimde mi bu işlem...
  • admin:Bu işlemi yaparsanız belleği formatlamış olrsunuz....
  • Baran Aydın:Abi burda yazan her şeyi yaptım ve usb de olan 29K...
  • Fərid:Nolur arka plan fotoğrafini deyiwmek istiyorum...